Fullproppat!

Eftersom jag har kommit in i en dålig vana, att lägga
mig sent, så är det inte konstigt att man är trött.
Idag har jag haft en Naturkunskapslektion. Rätt roligt
att ha det med SP05a kan man ju säga, för
vi kommer alltid in på sex. Roligt att ha Gunnel som
lärare för hon är likadan hon. Sedan tog vi också
ett gruppfoto, mycket snyggt!

Efter att man slutat 11.00 så gick man till körskolan
med Jennie & Tove och läste lite prämar, någon
gång måste man ju börja. haha .

En fika på Briggen sen iväg emot Väggahallen för
att träffa våran projektgrupp. Dansade och kom det
sista till dansen. Nu är det bara att finslipa lite på dansen också!
Kan bli skoj detta!

Efter det åkte jag, syrran & Emma hem till oss och Emma
 och jag började planera vad hon ska säga
under uppvisningen. Vi kom på ett skitbra manus, ska
vi bara se vad de andra tycker om det!
Emma är grym om man säger så!!!! Tack för att du ställer upp!

image15

Ha det bäääst!

Kommentarer
Postat av: Jennie

usch denna hemska bild. Kommer bli knasig på den!
Men bra att vi kom så långt idag med dansen :D

2008-04-03 @ 21:57:17
URL: http://yenn1e.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0