Lyckad, men jävlig kväll och en "underbar" morgon!

Ondag kväll:
Efter en svettig träning med småbarn och lek,
åkte man hem till Tove för att göra sig "snygg"
inför kvällens studenfest. När jag väl bytt omimage37
märker jag att jag tappat bort mina älskade
nycklar. Kan ju säga att det INTE bara var
husnyckeln på den.  Nycklar till Prästslättskolans
gymnastiksal, skolans datarum, där vi förvarar
de bärbara datorerna m.m. MYCKET BRA JESSICA!
Förlåt alla för mitt ledsna ansikte. Förfesten drog
igång och jag glömde det snabbt. En mycket
lyckad förfest Tove. TACK TACK!
Längtar efter nästa gång! ;)

På Harry's var det trevligt, dock inte så mycket folk
som man hade hoppats på. Utan vårt lilla gäng
(typ hela klassen) hade det inte varit många där!
En helt okej kväll!

Torsdag:
Vaknade TRÖTT och sliten, begav sig till skolan och
hade naturkunskap. I ca en timme, sedan åkte jag
hem och sov i 2 ½ timme. SKÖNT!
Kl 13.00 träffade jag min kära vän Anna Kördel på
Briggen och åt lite med henne. Efter 1 ½ timme kom
Carro och joinade oss och efter en halvtimme My.
Satt där en stund och hade trevligt. Kl blev mycket och
dags att cykla hem, trodde jag. Hittade syster & Emma
på siesta och stannade och pratade med de en stund.
Blev en runda på stan. Sedan drog jag hemåt och nu
väntar jag på att Linnéa ska ringa och berätta om dagarna
i Stockholmo!

Tack för mig och mitt långa inlägg! ;)

Ps: Bilder kommer nog snart  från gårdagen på bilddagboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0