Onsdag

Jippi, vilken lektion.
Jag och Arsida fick titta på en halvtimmes
film om vatten, mycket intressant. haha. *host*
Sedan slutade vi och så gick drog jag in till stan
med Tove, Jennie, Katti, Anders & Kaba.
Jennie letade Rihanna kläder och jag hittade
en studentklänning. Köpes ikväll förhoppningsvis!

Efter en runda på stan, åkte man hungrigt hem med
frallor till mormor och morfar. Pratade en stund med de.
Längesedan jag var där, inte orkat pga. mormors knäppa val.
Det va jätteroligt att få prata med de igen en stund.

Ikväll blir det träning med kidsen och sedan hem till Tove!
Studenfest ikväll! JIPPI!

Synes!


Kommentarer
Postat av: Jennie

häärligt :) skönt att få prata lite med dom då.
Jaa, var dock inte överdrivet roligt på Harry's . :P

2008-04-17 @ 09:46:10
URL: http://yenn1e.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0