Tröttheten vinner!

OBS! Långt inlägg ;)

Nu sitter jag i soffan och tittar på Askungen.
Idag har/ är jagimage17 väldigt, väldigt trött.
Kännt mig sliten och irriterad, så kanske
inte världens bästa dag. Förlåt alla som jag
varit lite "arg" på.

Dock har det hänt en hel del idag.
Började med naturkunskap,
sedan begav sig jag, Tove, Martina,
Vicki, Emmeli, Katti, Hedvig och
Jennie till bönan för att äta lunch.
Sen gick de flesta av oss till
Veromoda och en del inhandlade lite
nya och snygga grejer. Dock inte jag den
här gången. Det blev så att jag, Tove och Jennie
gick till körskolan idag igen och
gjorde lite teori. Gick mycket bra!

När man satt där och jobbade flitigt,
så ringer Linnéa. Blev att jag
och Jennie gick till Briggen med Anna,
Vicki & Linnéa. Träffade syster
där. Alltid lika roligt att träffa henne & image18
hennes skojiga vänner. Sen va några andra
nissar där oxå, haha. Efter en fika, tog jag och Linnéa
en runda på stan, slutade med en vält
cykel och ha blivit "utskrattad". Efter det
solade vi lite.

När man kom hem fick byxorna
hamna i soptunnan istället för tvättkorgen.
De råkade spricka lite på vägen hem. hahaha.

Ikväll bjuds det på tv, tv, tv, tv och tv.

Kommentarer
Postat av: astrit

haha rolig dag :P Din lilla nisse!!!

2008-04-04 @ 19:53:43
URL: http://abierto.blogg.se
Postat av: Jennie

what :P
vad gjorde ni på den där cyeklturen så att byxorna spricker?:P

2008-04-05 @ 10:28:17
URL: http://yenn1e.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0