En betydelsefull person

Sittandes i soffan brevid Katti och Ella
i Johannes nuvarande lägenhet, så hör
vi ett sms, en signal som nog många
känner igen, min mobil. Jessica som är
känd att pilla mobilen får ett sms av
denna betydelsefulla person. I sms:et
står frågan. Mår du bra ? Lite fel stavat dock.
Denna betydelsefulla person behöver inte
säga mycket eller göra mycket för att
förstå mig och mina känslor. Denna
betydelsefulla person är väldigt lik mig.
Den betydelsefulla personen gav mig ett
skratt nu kl 3.00 när jag kom hem. Denna
betydelsefulla person hade blivit utslängd
att få sova på soffan pga. höglajuda snarkningar.
Denna betydelsefulla person är min kära pappa.

Kvällen bjöd på en trevlig fest med härliga människor.None
Framtidsplaner, resor, skratt, musik, m.m.
Fast att luggen va flåtig och ryggen svettig så blev
det en mycket trevlig och lyckad kväll, med ett
slut att jag fick gå hem i min lila klänning pga.
att cykelns bakhjul gått sönder. Attans bananer!

Dags att nana kudden nu, väldigt på tiden.

Linnéa frisk, :)
Astrit sjuk. ;/


Kommentarer
Postat av: Astrit

Hahah ditt bakhjul går ALLTID sönder! Jag är ännu sjukare idag :(, perfekt timing verkligen :(

2008-08-03 @ 17:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0