En grå dag

Sittandes i soffan och tittar ut på det mycket
tråkiga vädret så bestämde jag mig för att
skriva lite om gårdagens händelser.
Jobbade lite på dagen, segt, segt. Körde
lite med pappa och vad med om en nära
döden upplevelse, fast vi va inte inblandade.
Sen på kvällen blev det party och kräfskiva
med 11 stycken pigga tjejer, kördel, Carin och
jag ensam bland 9 smiare. En riktigt rolig
kväll. Sedan gick Linnéa och jag beslutsamt
till Harrys. Kan man säga annat än att vi
blev utsatta för många olika konstiga
situationer och jag har aldrig skrattat så
mycket. Tack för en trevlig kväll allihopa!

Ha det fint!!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha vi gick väldigt beslutsamt :P jo det var minst sagt en rolig kväll med många konstiga situationer hehe

2008-08-17 @ 12:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0