Framtidsplaner?!

Idag har det varit ännu en dag på stan.
Stoppa mig! haha. Jag och Linnéa gick
en sväng och träffade sedan Nathalie och
Julia och fikade en stund med de. Sedan
kom Jennie & Kajsa och vi gick en runda
på stan tillsammans. Tvungen att sticka hem
och fick med mig Linnéa, trevligt. Medan jag
lagade mat så kollade hon in våra framtids
planer. Vi får se var vi hamnar om någon månad.
Just nu är det Öland vi sattsar på, jennie, jag och
Linnéa, om vi räknar bort familjen och så. haha.
Skoj ska det bli iaf! Kvällen bestod av jobb.
Roligt var det ikväll , fast mycket att göra.
Ha det fint! Nu ska jag sova.

Imorgon kommer grabbsen hem. oj oj oj ;)

Kommentarer
Postat av: Astrit

Neej jessica du ska inte till oland,. du ska vara kvar i karlshamn med mig, vem ska jag annars va med ;(. Jepp vi kmr imon, fast just nu moste vi venta flera timmar till flyget, vi ses snart !

2008-08-12 @ 11:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0