Händelserik dag

    None 

Min första tanke när jag ställde klockan på 09.15 i morse var att
jag slipper slåss med Johanna och Elin om toan. Självklart hör
jag några röster redan 9.00, tur är de redan klara när jag stiger
upp kl 10.00. Kl 11.00 så träffar man Sara, Anna & Vicki och tar
en lång och trevlig fika på Briggen. När Sara går kommer My och
håller oss sällskap. Samtalsämnet är Kos, Anna och Carro
lämnar lilla Karlshamn imorgon för att besöka Kos och festa.
 
Väl hemma är det inte lugn och ro, syrran har 6 stycken tjejkompisar
hemma som invaderar både nedre och övre våningen. Efter
en stund får jag sällskap av min kära vän Astrit för att han ska
låna lite filmer till hans långa resa i kväll/natt. Pratade om Sunny
Beach och massa skit. En trevlig pratstund. Ha så skoj i Montenegro
nu my friend, gonna miss you. Ikväll vet jag inte om det blir att
titta på fotbollsmatch i Mörrum eller body pumps träning på motiva!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0