Hel dag med Frida

En dag som var rolig från början till slut!

Kl 11.00 hämta Frida mig i sin lilla bil och
körde in till stan för att träffa Linnéa, mycket
trevligt blev det. När jag och Frida kom hem så
ringde vi vicki och gav oss ut på äventyr.
Frida och jag insåg att hennes bil har sina
brister och vi slutade självklart på Mc d och
åt mat innan vickY skulle börja jobba.

Slöa och döda tittade vi på film hemma hos
mig. Sen gjorde vi oss klara för FEEST!

Matilda bjöd på förfest och där träffade man
alla sina häliga vänner, grymt roligt va det
och tack Matilda för att vi fick vara där, trotts
grannarna klagade. Guitar hero is the shit!

Jag försökte få ut så många som möjligt
till Harrys och vi styrde kosan dit och dansade
hela natten lång, grymt roligt blev det.
 
Hanna Lood som stod utanför hela kvällen fick
jag helt plötsligt prata med via Bazzes telefon
och jag och Frida tillsammans med Hanna,
Bazze och Johan hamnade hos Johan och
hade efterfest med lejonkungen. Mycket
intressant film kan man säga.

Tack för igår mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tacktack för dagen :)

Hoppas på fler !

2008-08-17 @ 22:46:06
Postat av: Frida

plus att min bil fick ett minne för livet från denna kväll!!



pappa upptäckte de dagen efter, en stor bula i ena dörren <3 vackert!

2008-08-18 @ 13:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0