Jessi är arg!

Nu har man precis tittat på den fina lila tandborsten i mitt badrumsskåp, hoppas att du inte saknar den Linnéa, hihi. I kväll blev det inte något av alternativen nedanför, istället blev det övningskörning och springa en runda. Det slutade att man åkte till donken med Jennie, trevligt värre. Johannes kände på sig i sina fingertoppar att vi var där och kom och skulle säga hej då. Han flyttar ju imorgon. LYCKA TILL MIN VÄN!! Se upp för Jessi för hon kommer att hälsa på. Vicki slutade jobba 23.00 och vi satt tills de "slängde" ut oss. När man skulle ta cykeln så klickade till IGEN. Tredje gången denna j*vla cykel gå sönder på en vecka. Första gången dock punka, men sen två gånger efter det så har växeln gått sönder. Vad är detta för skit cykel. Vill mig inte väl iaf. Tror det har hälsat på hos de som lagar den 10 gånger minst!

Nu ska jag soooova, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0