Jessicas Helg!

Kan beskrivas i tre ord:
Jobb
Fest
Förkylning

men för att göra det lite mera intressant kan jag berätta lite mera.

Fredag: 
Började med städning, sedan blev det ett långt jobb pass, 16-00
Förkylning kan man verkligen säga att den jagade mig hela helgen.
Trots detta så gick jag ut på Harry's på kvällen, tur det. Mycket
roligt blev det. Träffade många som man inte sett på ett tag. Skojigt! :)

Lördag:
Upp tidigt, jobbjobb. 12-21. Rätt skoj va det ändå. Roligare om man
jobbar med rätt sorts människor. Kvällen blev att jag och Jennie
åkte till Sabina som hade 18 års fest med tjejerna. Så där väntade
8 stycken tjejer som va på topp! Helt sjukt roligt kan man säga !
Tack tjejer för en underbart trevlig kväll. När de andra skulle vidare
på olika fester och splittrades så åt jag och jennie lite på bönan.
Sen åkte vi hem igen!

Söndag:
Idag var man trött kan man ju verkligen säga. Började 8.30 imorse.
Rolig öppning med Fredrik och Anna. Så det gick snabbt hela dagen!
Nu sitter jag här och snart ska jag titta på One tree Hill, snart är jag fast igen!!!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0