Mitt enda stora invecklade fikaliv

Ja, precis så tycker Linnéa mitt liv är, haha.
Idag kom Jennie hit, inte så tidigt som bestämt dock.
Sedan cyklade jag vidare emot staden på min
rangliga cykel och träffade Martina. Fikade
en stund och Linnéa kom och gjorde oss sällskap.
När klockan blev så mycket att Anna slutade skolan
så kom hon och höll oss sällskap. Trevligare kan
det inte bli. Träffade Bella, Mia och Kaba också, lika
trevligt att se de ! :) Blev inte exakt som planerat
denna kväll. Gick en sväng med Anna och pratade
om allt mellan himmel och jord. Kom fram till
några viktiga beslut. Skönt att ha dig som vän Anna!
Slutade kvällen med en liten förkylning och firande
med en underbar familj. Imorgon,  ny dag, nya möjligheter!

Enjoy ;)

Några visa ord av Johannes de sista orden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0