Mor & dotter dag

Då har jag precis varit och övningskört.
Träffade Jennie första gången på 2 veckor.
Saknat min lilla pingla, så snart måste
vi hitta på något my friend !!!
När jag var hemma var jag lika blöt som en
fisk och fick för mig att överraska mamma
med kaffe på sängen, där hon låg trött
som vet inte vad, rolig var hon iaf :)

Idag blir det en mor&dotter dag. Vi ska
lämna syster & cici på tågstationen för
att i en vecka bo hos familjen thorsell.
Jag och mamma ska övningsköra, gå
på stan (trots vädret) och sedan äta
på Mörrums golfrestaurang.


None 

Tack & hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en trevlig måndag :)

2008-08-04 @ 09:52:26
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0