Mycket som händer ..

Måste ju börja inlägget med att säga

GRATTIS JENNIE TILL KÖRKORTET!!!
- det förtjänar du mer än något annat!!!! xD


Dagen har varit händelserik, en trött Jessica
vaknade och gick till jobbet, 11-15. Tog Jennies
halva tid, pga att hon skulle göra annat ;)
Väl hemma, somnade jag på soffan och
tittade på en mycket bra film, iaf halva :P.
Sedan övningskörde pappsen och jag i en timme.
När man kom hem så väntade familjen Karlsson.
Inte Jennies familj utan våra vänner ifrån
Dalarna. Tobias, Susanne och Stefan, Dock var
inte Andreas och Mathias där :(.. Roligt att
träffa de. Sen kom Jennie och plockade upp
mig, Drog till Mc D och pratade lite. Skönt
att få träffas igen! Wiiie. Sedan körde hon hem mig
och Vicki och nu sitter man här och glor.
Upp tidigt imorgon.

Grabbsen är i Bulgarien!
Frida är bäst och tack för kortet!!

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Jennie

wiiie, tack så mycket :D

ja det var riktigt trevligt att få träffa dig också nu, saknat dig en massa :)

2008-08-08 @ 15:45:23
URL: http://yenn1e.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0