Så långt bort!

Här sitter jag och glor.
Vad ska det bli av mig?
Snart kommer väl ett
körkort iaf och mitt liv
förhoppningsvis börjar
att ta fart framåt.
Linnéa vi MÅSTE åka nu!
Pratade med mina
vänner ifrån dalarna idag.
Måste söka upp dit oxå!
Ta dig i kragen Jessica!


När jag läser Heddis och Toves blogg blir jag inget
annat är lycklig! De gör saker de vill och trivs med.
Trivs de inte så ändrar de på det! Stolt över er tjejer.
Det gör det ju inte värre att jag saknar er mer än
något annat! Vi måste fortsätta hålla kontakten tills
ni kommer hem igen. Det som också är tråkigt är att
många flyttar ifrån stan, börjar ett nytt "liv" i en annan
stad, framtidsplaner och här sitter jag och jobbar fortfarande
på det där varma och jobbiga stället Mc Donald's.
Suck suck suck. Linnéa vi måste här ifrån så fort det går!!!


Tove du påverkar mig positvit med ditt bloggande! Love you <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vi ska åka snart :) jag lääängtar verkligen. ska höra med maria om hur man fixar flyg billigast och lättast ;)

2008-08-06 @ 11:47:28
Postat av: Frida

hur går de med dina och linnea planer, själv vill ja inte att ni också ska åka iväg :/ :P

2008-08-06 @ 12:00:24
Postat av: Heddi

Vad gullig du ar <3 Saknar dig massor!

Jobba massa sa ni kan komma hit och halsa pa :D

2008-08-06 @ 15:46:24
URL: http://heddich.blogspot.com
Postat av: Tove

Åh min underbara jessica!

Du är så söt, och det är tur att mina inlägg påverkar dig positivt!!



ÄLSKAR DIG OCH SAKNAR DIG SÅ MYCKET!!

2008-08-06 @ 23:38:43
URL: http://toooveee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0