Tid för vänner

Äntligen ledig, äntligen lite tid för att träffa vänner.
Började med att jag klippte mig i "morse".  Blev
tror det eller ej så Sofie och Frida tyckte jag skulle
klippa mig. Lite annorlunda och ovant , men helt okej.

Vid halv ett träffade jag Gabriella och vi fikade en
lång stund. Pratade om en massa skojigheter.
Träffade en del andra människor på briggen oxå.
Mycket trevligt! Linnéa hängde på oss och vi åt lite
på Mc D. Träffade Vicki där också på vägen.
Bella körde hem och Linnéa åkte hem till mig.
Blev en massa skratt och the notebook.

När Linnéa åkte hem, tror det eller ej så åker
man till Mc d igen. Vicki och jag sitter där en stund
tills jag oxå får dit Shippen och Arben. Aldrig skrattat
så mycket åt er grabbar. Tack för en skojig kväll!
Jennie slutade 00.00 och fick med henne hem.
Trevligt att prata med dig . Fick henne att gå med i ett avtal.
En händelserik dag! Roligt har det varit iaf ! :D

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0