Trötta tankar

Jag är vaken och borde sova, jennie kommer hit tidigt imorgon.
Jag låg i sängen och tänkte precis på hur man kan förändras.
Både till något bättre och någoting sämre. Jag har levt i snart 19
år. Det har ändå lyckats hända en hel del saker i mitt liv.
Jag har förändrats mycket och varit med om mycket som påverkat
mig. Många har sagt till mig vad jag gjort "fel" eller hur jag beter
mig i olika situationer och det har gjort att jag verkligen tänkt till
och försökt ändra på det eller tänka på det till nästa gång jag
hamnar i något liknande igen. Skönt att få veta hur jag egentligen
är ibland, för oftast så märker jag inte sådant själv. De misstag jag
egentligen vet och gjort att mitt liv ser ut som det gör nu är både
tråkigt, jobbigt men ändå skönt att ha gått igenom . De som verkligen
känner mig vet nog vad jag menar och när jag väl börjar prata då är det
svårt att sluta. Eller vad säger du Bella ? haha . God natt, för nu åste jag sova!

Det lönar sig i längden att prata och fråga om saker man inte förstår.
Fast det är grymt jobbigt ibland!

Kommentarer
Postat av: Bella

Men vilka trevliga pratstunder det blir =)

2008-08-28 @ 17:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0