En underbar dag!

Denna dagen, har man fyllt 19 år.
Och det bästa med allt är inte alla
underbart fina presenter jag fått
utan alla UNDERBARA vänner som
verkligen bryr sig om en. Har fällt
en och en annan tår och inser att
utan alla dessa vänner skulle mitt
liv inte se ut såhär. Tack allihopa!


Trotts de bor andra sidan jorden har de lyckats förgylla min dag.


 

Tack så mycket Heddi och Vicki.
Tack Linnéa och Jennie för de fina presenterna oxå!
Tack allihopa för ni är ni!


Jessi going känslosam! hihi


Kommentarer
Postat av: Heddi

Varsågod! Tyckte kortet var perfekt för dig..

Saknar dig massor min stjärna!

2008-12-23 @ 04:44:21
URL: http://heddich.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0