Julstök, julgodis, julpyssel, julbak & julmys

Idag har det varit mycket jul i våra tankar.
Iaf för Jennie, Anna, Stina, Therese, Bella,
Linnéa, Fredrik, Emil och mig.

Vi va hemma hos Anna och bakade pepparkakor,
knäck och massa, massa annat gott!
Pysslade lite, gjorde stjärnor och ritade.
Mycket mysig dag. Vår lunch bestod dock
av Mc D som jag, Jennie, Bella, Fredrik och
Emil så flitigt hämtade. En mycket trevlig dag!

Kvällen avslutades med jobb, mycket trevligt !
Sandra snart fyller vi år ;)
Imorgon åker Linnéa och Jag till Oslo, wiiie!
Önska oss lycka till!

Och till sist men inte minst!
GRATTIS ASTRIT, eller om en timme!
Men är ju inte hemma som du så fint påpekat
på din födelsedag, så grattar dig här och när
jag kommer hem! Grattis min vän !

Kommentarer
Postat av: Jennie

lycka till babes! det kommer gå kalasbra :)

2008-12-04 @ 08:57:05
URL: http://yenn1e.bloggagratis.se
Postat av: Astrit

Tack min vän :P Hahah. rolig diktkväll vi hade igår :D

2008-12-05 @ 14:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0