Snart är det dags!

Nu börjar det närma sig. Har inte riktigt insett att jag verkligen
flyttar ifrån lilla Karlshamn nu väldigt snart. Lämnar detta,
2 januari. Tove blir 19 år denna härliga dag dessutom.
Många vänner har kommit hem ifrån sina äventyr och
nu ger jag och Linnéa ut oss på våra egna äventyr.

Idag har jag shoppat, eller rättare sagt Johanna, Cici och Cajsa.
De hittade en massa och jag var bara ett moraliskt stöd ungefär.
Riktigt rolig tripp, har aldrig skrattat så åt min kära syster.

När man kom hem blev det mc d, även kallat mitt andra hem.
Linnéa och Jennie gjorde oss sällskap och dessutom kom
Astrit och Shippe oxå en runda. Mycket trevligt. Pratade gamla minnen.
Kommer sakna de här tre filurerna väldigt mycket.

Dags för mig att sova, tur att man får och hinner säga
hej då till alla på Nyår. Och t.o.m Hej till vissa.
(Hanna, vi har inte varit i Ljusaryd ännu jue!!)

Ciao

Ps: Tack familjen Staerner för alla fina gratulationer!
Speciellt det fina kortet jag fick av Vicki idag .

Kommentarer
Postat av: Vicki

oj kom det inte forens nu? segt! haha visst va det coolt :P akta amerikanskt ;D

2008-12-30 @ 15:39:15
URL: http://vickistaerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0