Suduko is the shit!

"Precis" hemkommen, om man bortser lappen jag skrev till pappa,
borstat tänderna, tittat lite på en film och nu sitter jag här. så är jag
väl hemkommen ifrån Mc D. Tog en sväng dit med Linnéa och Jennie.
Jennie Karlsson jobbade och vi kom där med vårt glada humör och
överraskade lite. Jag fick tag på en metro tidning, och Jennie och
jag har dåliga vanor att lösa sudukot i den tidningen. Linnéa
blev inte allt för glad må jag säga. hihi

Mitt i mitt tänkande så kom Emil och Fredrik och joinade en stund.
Fredrik ville ivrigt hjälpa till, men han va inte lika duktig ;)
Dock ville han tävla och se om han kunde lösa det snabbare än oss.
Han lyckades lösa det mycket snabbt, eller "lösa" kanske man ska
säga. Vi rättade och det va fel, hahahaha. Så duktig va han.

Nu sitter man här, snart stiga upp igen. JULPYSSEL! Wieeee.

Annars har man inte gjort mycket de senaste dagarna.
Varit i Uddevalla tittat på handboll och jobbat i Växjö m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0