Tur, Tur, Tur ?!

Förlåt, va ett tagsedan jag uppdaterade !
Hänt så himla mycket i mitt liv just nu så
har inte hunnit att ens sätta igång datorn.
Kan väl berätta lite kort om de senaste dagarna.

Körkortet fixat som ni redan vet, gudomligt skönt!
Sedan färgade man håret, mycket nöjd. Plommon!
Onsdagsnatten åkte jag och mamma emot Oslo.
Där väntade en lång resa, Intervju i Oslo och
lägenhetsletning. Nervöst gick jag på intervju
på torsdagen och tror det eller ej. Jessica ska
börja på ett litet mysigt café med andra svenska
tjejer den 5:e Januari. Jippi!!

Inte nog med detta så fick Jessica slita ut sin
mamma ur affärerna för att gå på visning. Första
kom vi inte in på och hoppas att de som kommer
ifrån Karlshamn, som vi såg va där inne, fick lägenheten
istället för oss. Ringde på nästa och bestämde en
tidig tid med en kille att kolla på en annan lägenhet.

Här kan ni se den om ni vill! Ungefär en halvtimme senare
är den Jessicas och Linnéas. Förhandlade lite, ifs va det
mamma som sa något och fick ett svar som hon inte
förstod och nickade sedan ovetande till svar, bra blev det
iaf tillslut. Tyvärr är det megadyrt där, men men.

Tänka sig vilken toppen vecka man kan få.
Åka hem, SEGT, sen blev det nykter utgång och
jobb HELA helgen. Därför har jag inte hunnit vara hemma!

Nu fyller man 19 oxå till råga på allt ! Haha ,
Som en vanlig dag, bara en dag äldre och närmare pensionen, hihi.

Ha det bäst !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0