Ny start

Nu får jag väl börja att ta tag i mitt bloggande lite och
börja skriva här lite oftare. Som min kära vän Jennie
skrev på sin blogg, orkar inte jag berätta vad som hänt
under den tiden jag inte skrivit. Får bli en snabb berättelse
om dagen istället.

Steg upp rätt sent idag, som vanligt. Blev att man åkte in till
stan med Vicki och sedan träffade man både Jennie, Linnéa
och Johannes. Trevligt!  Dock var både jag och Johanned tvugna
att jobba. Så vi cyklade flitigt till jobbet och jobbade 19-00.
Mc D är stans största skvaller stället och lekstugan. Helt sjukt
vad snacket går där. Säger man en sak vet alla det och de har
full koll! Rätt roligt ibland, när det inte går över styr. En rolig kväll iaf!

När vi båda slutade 00 så cyklade jag och Johannes in till stan för
att kolla läget. Tr'ffade Arben och Shippen och var tvungen att åka
för att lämna Shinppen. Sedan gick vi och träffa de andra som va ute.
En trevlig kväll ändå. Träffade en hel del folk, sådant man gör under
Östersjö. Imorgon blir det fest, för då är man ledig! Wiiiie.

Kvällens höjdpunkt var ändå Jennie. B och hennes pojkvän Mathias.
Aldrig skrattat så mycket med och åt några innan.

Nu är klockan för mycket. Dags att sova!
Ciao

Ps: Tack Azz för det mycket fina kortet. Ser fram emot det stora bröllopet nu då! ;)
SYNS SNART!!! :)


Kommentarer
Postat av: astrit

Hahah luugnt jaaz :p och det kmr blı ett dundran stort brollop so venta nogra veckor bara :P. Hoppas du har det bra och ses om en vecka eller so :).

2008-07-19 @ 20:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0