syskonkärlek

idag snackade jenna och jag om syskonkärlek
på jobbet. anna och hon är som bästa vänner
och umgås ofta tillsammans. blir glad när jag
hör sådant. det påminner om mig och min syster.
vår relation till varandra är helt klart utnderbar.
visst finns det stunder vi bråkar. men kan man
prata med någon så är det hon. stolt som en
tupp är jag över henne. sötast i stan enligt stora-
syster. bara tänkte på det idag när jag såg henne
precis när hon kom hem. hon är som en ängel.

dock är jag lite avis på henne just nu.
imorgon ska hon åka vattenskidor, självklart
ska man jobba så kan inte följa med!!!

nu vet ni hur jag tänker och tycker om min syster.

johannajonsson <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

syster, syster <3 du är det bästa som finns, älskar dig verkligen ! <3

2008-07-26 @ 00:09:04
URL: http://koonfektyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0