Förändrad på gott eller ont?!



Nu är Heddi här. Vi lyssnar på den här låten. Mycket bra !

Det hände en konstig sak idag vid matbordet. Vi pratade lite om hur  människor
förändras hela tiden. Helt plötsligt så säger mamma , som ni kanske läst
har hon vår städat och vänt upp och ner på huset, att hon har hittat ett brev som
jag skrev för typ 4 år sedan. Min första tanke var , OH NEJ! för kan tänka mig vad
det stod i det brevet. Läste det precis och kan ju säga att jag känner inte igen mig alls!
Vad man kan förändras på några år. För hoppningsvis har jag förändras till det bättre!

Ha en kul kväll!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du har definitivt förändrats till det bättre :) Tack vare dig som jag ´har förändrats till sättet också, och hoppas att det också är till det bättre. Du är underbar i alla fall

2008-03-28 @ 20:47:28
URL: http://yenn1e.blogg.se
Postat av: astrit

hahah mm det har du verkligen gjort. tro mig :P:D

2008-03-28 @ 21:23:55
URL: http://abierto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0