Godmorgon


Igår kväll runt 19.20 kom Linnéa hem till mig image5
och vi gjorde oss iordning för att ta oss
 vidare till Linnéa T. Skrattandes och roligt
cyklade vi till Linnéa. Jisses vad rolig
Linnéa är när hon cyklar. Väl framme
börjar partyt. Anna & Carro var på hugget
 om man säger så. Linnéa T fick stå ut med
 att jag klagade på mitt hår, så det blev
att hon tog fram något (minns inte vad det
 hette) och FLUFFADE mitt hår. Snyggt,
men feg som jag är satte jag upp det i en toffs.
 21.15 kom lilla Jennie pigg&glad som en kexchoklad!

Runt 22.30 tog vi oss till UDD stugan och
 till Besa som hade 18 års fest. Tack för att
vi fick komma!! Där va det drag och mycket
dans. Trötta som vi var stannade vi inte så
länge och Jennie, Linnéa och jag cyklade hem
och somnade i sängen direkt.

Nu är det morgon och Linnéa har precis åkt till träning.
Jennie ligger och sover i sängen och här sitter jag. Får
se vad dagen bjuder på. Basta om inte annat!

Ha det fin fint!


Bilden är tagen ifrån Astrits bilddagbok ;)

Kommentarer
Postat av: astrit

ja da, självklart dagen bjuder på ngt :P

2008-03-27 @ 13:29:44
URL: http://abierto.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0