Hon som inte kan sitta still!

image11Stackars mina kära föräldrar.
Från förra torsdagen fram till nu
 har jag nog inte suttit still någon kväll.
Blev fest torsdag, fredag & lördag.
Övernattningsbesök 3 gånger av Jennie,
Vicki & Linnéa. Projektarbete, rundor
 på stan, mc donalds besök, bastubad, jobb m.m.
Ikväll blir det utgång igen &
 när frågan kom om vi kan vara här
innan suckade bara lilla mamma.
När jag tänker efter så har  jag inte
umgåtts med min familj på över
en vecka. Får bli så nu i helgen!

image12Imorse väckte syster mig. De
har precis överraskat Elin idag med picnic!
Nu ska man bara ta de lugnt och
prata lite med girlsen och titta på en film.
Rätt skönt, men lite synd att man inte
 fick plats i bilen till Helsingborg idag.
Hoppas ni har det roligt grabbar! :)

Heeejdå!

PS: Ursäkta Johanna Jonsson, men du är SÄMST på att beställa pizza. hahaha

Kommentarer
Postat av: astrit

haha mm synd om dem :P. ja det va lite synd kanske :P haha :D, det var jätteroligt :D

2008-03-28 @ 21:22:40
URL: http://abierto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0