Två händelserika dagar!

Torsdag:

Började med att ha naturkunskap och lyssna på
några roliga redovisningar. haha. Kl 09.45 så
skulle vi på föreläsning. Det va tjejjouren som skulle
berätta lite om kvinnovåld för vår klass och FP05.
Rätt intressant, tills lekarna kom. Hanna & Tove
hade iaf roligt åt mig och skapade en dans och
heja ramsa som löd typ. Kom igen Jessica .....
Vi får väl se tjejer. Ni har helt klart fått mig på andra tankar! ;)

Kvällen fortsatte att Vicki kom hem till mig och fick
mig till att klä ut mig till pirat. Sen cyklade vi hem
till Vicki där jag, Vicki, Frida och Anna gjorde oss klara!
Mycket trevligt. Sen åkte man till Snäckan och partayade!
Trotts det inte var så många så hade jag väldigt roligt!
Cykling, skrämda barn, skratt och galenskap.
Blev sedan Harry's och studentfest. Däremot var jag, Linnéa, Frida,
Anna och Vicki lite tidiga och gick en runda på stan, märkte att Karlshamn
är rätt dött en torsdag. Åkte hem till Friday , eller hennes syrras
lägehet och åt chips. Efter ätit upp allt så blev det harry's och
massa dans där bland alla priater ! Tack alla för en trevlig kväll!

Fredag:

Död, död, död av trötthet när Linnéa och jag vaknade. Skola, skola!
En knäpp och halv bra redovisning fick man göra idag också.
Sen blev det stan med Tove och Vicki, fika och solning.
Nu ikväll blir det att sova och ta det lugnt! Skönt!

Ett långt och kanske inte världens roligaste inlägg! mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0