Förföljda ?!

Linnéa och jag tänkte på det här med bloggandet.
Klagade lite på att jag kanske inte uppdaterat så
ofta, men vad finns det att skriva om egentligen?
Idag steg jag upp, sedan glodde jag på film, sedan
övningskörde jag och sedan avslutade jag min kväll på mc d.
BORING!!! (Jag gjorde inte detta idag, men mitt liv ser typ ut så)


Det roliga är att jag kan gå en hel dag (nästan) och
tänka ut vad jag ska skriva, sen när jag sätter mig här
på min svarta snurrstol vid datorn så kommer det inte
fram ett ord ur mig (nästan). Som nu när jag stod och
borstade tänderna tänkte ja, ahhh. så ska jag skriva.
Kom på värsta rubriken, den försvann när jag satte mig
här på min svarta snurrstol.

Idag har jag vaknat "tidigt" och åkt in till stan och betalat
resan till Norge, Oslo. Tänka sig att piff och puff, sorry Linnéa,
kom inte på något annat att kalla oss just nu, ska klara oss
själva i denna "lilla" stad i två dagar. Mitt lokalsinne är inte
på topp heller. Typ som en guldfisk kanske. Det har nog många
märkt. Typ som när jag och Frida skulle hitta till Anna Söderström.
Gutes gut Jessi.

Iaf, dagen rullade på med träning på motiva mit Bella och sedan hälsade
jag på mina kära morföräldrar. Trevligt, eller inte . haha.
Idag har jag dock varit duktig, lagat mat, fläskfilé, kors i taket alltså!
Städade och gjorde lite nytta till. Kors i taket igen alltså !

Sen blev jag rastlös och ringde Linnéa i två timmar. Hon hjälpte
mig med säkerhetskontrollerna, hoppas de inte tar två timmar
att göra på uppkörningen bara , hahaha ;) Tack för hjälpen iaf!

Shit, det här inlägget blir långt och jag har inte ens kommit till varför
min rubrik heter som den heter. Iaf jag ringde Bella och vi hamnade på
donken. Sen kom det in ett gäng killar, trodde de va 12 men verkade vara
i våran ålder, pga att iaf en körde bil. Sedan typ förföljde de oss hem till
mig (nästan) och körde om och viftade med mössor och grejer.
Tur att du kom hem säkert Bella, man vet aldrig med små pojkar nu förtiden!

Dags att runda av mitt långa och mycket konstiga inlägg.
Ha det fint!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja älskar att läsa din blogg! Du skriver så man verkligen lever sig in i de du skriver och varit med om :) Hoppas allt är bra med dig vännen.

2008-11-27 @ 08:40:44
URL: http://nogg.se/esa
Postat av: Jennie

Knasboll!

2008-11-27 @ 11:37:56
URL: http://yenn1e.bloggagratis.se
Postat av: Frida

ja ditt lokalsinne är verkligen inte på topp, hoppas ni överlever oslo ;)

2008-11-27 @ 17:42:09
Postat av: Linnéa

haha å jag hittar aldrig heller :P detta kommer bli så lyckat. verkligen piff å puff i storstaden hihi. men vill man ha äventyr så. långt och trevligt samtal blev det med en förvirrande jessica i andra änden som inte hittar dimljuset

2008-11-27 @ 18:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0