I made it!

Förlåt för min dåliga uppdatering.
Mycket har stått på spel och mycket
har hänt, orkar dock inte ta upp allt.
Finns inte så mycket att berätta!

Har varit på en mycket rolig personalfest!
Härligt att festa med lite nya människor!

Igår spelade man poker för första gången
i Fredriks sommarstuga. Jag förlorade!
Dock va det männen i huset ( Fredrik & Emil )
som stod för servicen. Göra te, filtar, tofflor.
Mycket gullig, vi andra bara satt och skrattade.

Dock funderade vi på eller Stina och Anna, om det
är vuxenpoäng att spela poker, lite kanske, men sen
kom de fram till att vi satt och fnissade hela tiden.

Sen vill jag bara avsluta med att jag klarade teorin idag!
JIPPI!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

YEEEAY , GRATTIS GUMMAN :D Jag visste ju att du skulle klara det!

2008-11-25 @ 23:56:56
URL: http://yenn1e.bloggagratis.se
Postat av: Frida

Grattis till teorin! :) har du klarat av de jobbigaste

2008-11-26 @ 14:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0