Knäpp läkare

Och där tog det stop(p) (hur stavas det?) i Jessicas hjärna.
IQ fiskpinne! :) Tror det beror på min huvudvärk kanske ? , hihi

Idag har Jessica varit mycket duktig för en gångs
skull, börjar faktiskt förvåna mig själv. Har snart fullt
med kors i taket nu alltså! wiihuuu.

Linnéa, flinnéa, piff (eller puff) Andersson,
jag fick svar av min läkare idag på mitt prov jag
tog. Jag är frisk, har bara en virusinfektion (tror jag).
Konstiga är att jag (eller alla i min familj) fattade
nada av vad som stod i mitt brev, typ något med
vita blodkroppar, bla bla bla. Tur att mamma finns ibland!

Dock har min kära mor gott mig på nerverna. Stissmamma
kan man kalla henne, helt sjukt. Efter att jag hade övningskört,
och jag tränat bort min big asss och jennie tränat så hon ska
få en big ass så körde jag och mamma in till stan och gjorde
lite små ärenden. Rätt tråkigt att köpa en födelsedags present
på apoteket till sin kära far imorgon. Fast kom inte på något bättre :P

Snart kommer Björne och Pingu hit och tittar på film och dricker te ?
med mig en stund. Mysigt! För er som inte vet vilka det är, så kan
jag berätta att det är Jennie & Linnéa. Tjejer ni får välja själv
vem av de två ni vill vara. Tyckte det passade in idag vilket fall!

Ha en trevlig kväll mina damer och herrar! :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

nee, jag vill inte vara någon björne ! Tycker att vi minsann ska få välja mellan piff och puff ist ! mycket bättre :)

2008-11-29 @ 11:16:22
URL: http://yenn1e.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0