Överraskningsfest?!

Det va tänkt att vi skulle överraska Vicki lite
och ha en överraskningsfest för henne hemma
hos Anna. Men hon sa att hon inte kunde och vi
misslyckades med det . Vi bestämde vanlig fest ist.

Lördagen började med att jobba, jobba, jobba.
Sedan hämtade lilla söta Frida upp mig och
vi begav oss till Anna på fest. Yeaaah.
Hade lovat Anna att hålla koll på stället. Blev
mer så att stället höll koll på mig kanske ?!
Efter en stund så kom Vicki iaf, överraskade vi blev
och VÄLDIGT glada kan man säga !



Snygga vi är Arben, och jaa . du är lång!!

En helt galen och rolig kväll blev det iaf !
Anna, förlåt för jag nästan åt upp era flingor
och att jag nästan bara höll det jag lovade!

Söndagen va seg och jobba. Dock fick en
tjej som jag sätta på mig förkläde och keps
för att tillbringa en timme i köket. Ej utbildad.
Men det gick bra iaf . Sussi tog över när det blev
mycket som tur va. Annars en helt okej dag.

Idag har jag gjort nada, mamma på stan och
nu väntar jag på Linnéa ska komma inom och sen
blir det säkert en runda till Mc D med Vick oxå!

Ha det bääääst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0