Spark i röven!

Jag måste fasen sparka mig själv i röven.
Jag tror jag sätter för mycket press på mig
själv. Vill göra en massa och måste göra
en massa saker. Det jag gör är att jobba och
just nu en jädra massa med körkortet. Längtar
tills det är avklarat så jag slipper det. Jag vet
att jag måste ta tag i andra saker som är
viktiga och som jag vill göra för andra. T.ex
Linnéas om min planering att resa. Tycker
lite synd om Linnéa, men min tid räcker inte
till och jag lovar att på söndag, då ska jag
sätta mig hela dagen och bara sattsa på det.
Förvänta dig ett samtal ifrån mig my dear!

Ikväll ska jag bara ha det trevligt och imorgon
väntar en halkkörning som tar upp hela min dag!
Som sagt, Jessica får lite panik och fast hon
vill kan hon inte vara alla till lags, men hon ska försöka iaf!

Nu ska jag och min vitlöksandedräkt göra annat! ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ibland tror jag att du värdesätter allt annat förutom dig själv

2008-11-14 @ 15:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0