Astrit är en skithög!

Vet inte om Astrit tog det seriöst med att jag skulle ha det som rubrik på min blogg, men nu blev det så! Grattis Jennie får man väl säga igen, wiiie. Idag vaknade jag väldigt tidigt och hade körlektion. Gick mycket bra för en gångs skull. Åkte hem och tittade på film och inser att jag har somnat när Vicki ringer och väcker mig. Hon drar med mig till stan och vi träffar Katti. Shoppar lite smått och satt och "fikade" med de i väntan på Astrit och Arben. När de kom åt jag lite och skrattade åt dessa två galna killar. Vi fick sedan sällskap av Hanna och Jennie. Trevligt. Blev en runda till mormor och morfar för att äta lite mat, mums. Och mormor står för dagens kommentar tror jag.

Hon är har ett favorit barnbarn, Oskar heter han och är 13 år, gillar att spela guitarr. Iaf så säger denna söta tanta:
- Oskar har börjat i ett sådant där, vad heter det? Rockband nu.
Jag tänkte; Oskar? Rockband? Hon måste mena något annat
- Joo, Rockband måste det heta, Iaf sådana som spela sådär högt?!

Haha, jo de kanske låter "högt" för lilla mormor när hon inte lyssnar på annat än dansband. ;)

Efter en god middag där så blev det träna barnen. Som sagt har man redan slutat i föreningen, men idag behövde Vicki hjälp och jag ställer mer än gärna upp. Shit vad jag saknar det! Så söta va de och väldigt duktiga.

Jag och Vicki fick redan igår en riktigt bra idé vad vi skulle göra för Jennie i kväll. Vi köpte lite grejer till att baka en "god" tårta och sedan blev det till att baka hemma hos mig. Vi åkte sedan hem till Jennie (medan hon buggade) och förberede. Familjen Karlsson va med i svängarna och vi fick oxå sällskap av Astrit och Arben. Ni kan tänka er vilken chock hon fick när vi satt där vi hennes bord när hon kom innanför dörren. Mohahaha. Grattis min pingla.

Astrit jag sa att jag skulle skriva en hel uppsats om allt galet du gjort i kväll så jag skrattade så att jag fick tårar. Just nu minns jag ingenting, men roligt va det. Speciellt när du fick en ny vän vid namn Arne. Tack allihopa för en helgalen kväll och som avslutades på mc d som vanligt ;)

     

Kommentarer
Postat av: Jennie

jaaa, tack ännu en gång :D Jag kan nog inte beskriva hur överraskad jag blev, skitglad blev jag :D

Det var verkligen som grädde på moset på min födelsedag. otroligt uppskattat, TACK<3

2008-09-25 @ 09:50:23
URL: http://yenn1e.bloggagratis.se
Postat av: astrit

haha din tönt, du är en skithög! :p, Bra att du hade kul iallafall!

2008-09-25 @ 11:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0