En må bra dag !

Helt klart en må bra dag !
Får börja med att gratta två mycket viktiga personer:
GRATTIS Vicki till KÖRKORTET!!
GRATTIS Astrit till JOBBET!

För att berätta lite om dagen och varför den har blivit så bra...
Började med att man vaknade pigg och glad och träffade
en glad Linnéa. Sökte oss in i framtiden lite och lagade mat!
Träffade syster lite innan jobbet och sedan blev det som sagt
jobbilijobb. Tråkigt men gick ändå snabbt för omväxlingsskull.
Självklart så hade jag och Jennie bestämmt oss för att titta
på Gossip grils här hemma. Kvällen började med att Vicki hämtade
mig efter jobbet, blev tillslut så att vi väntade på Linnéa och Jennie.
De ville handla lite i dt:n och ta min cykel ;). Jag busade lite och
cyklade i dt:n medan vi väntade. Sedan körde vi, två bilar och
jävlades ännu mera, med Frida, i dt:n och köpte lite gott.
Sedan trängdes vi 4:a i mitt rum, tittandes på gossip girl.

SEN BLEV DET JENNIES FÖDELSEDAG! GRATTIS DARLING!!!

Nu ska Jessi soooova, zzzZZzzz


Kommentarer
Postat av: Jennie

wihuu :D Tack så mycket !

2008-09-24 @ 08:45:40
URL: http://yenn1e.bloggagratis.se
Postat av: Frida

låter som en bra kväll de!

2008-09-24 @ 16:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0