It's a hard work, work!

Godkväll gott folk!

Idag kan jag meddela att jag verkligen tillbringat HELA min dag på Mc D, och tänka sig att det kan hända mycket där vill jag lova. Har ju då först och främs jobbat med två av mina one tree hill fans, Emelie och Bella, sedan röjde jag och Sandra i kassan halva dagen. Dock har det varit en kontrollant där idag och det gör att man måste ha allt under kontroll , lite jobbigt. Han va väldigt trevlig dock, vi började prata om österrike , skidor, snowboard och barn. Rätt roligt, och han blev avundsjuk på min älskade soppa, haha. Sista halvan av dagen så röjde jag och Bella i dt:n och lite hjälp av lollo och sussie i mellanåt. Jobbade självklart med Jennie och vicki under dagen oxå. Slutade med att efter lite missförstånd hit och dit , hamnade man på donken igen med vicki och jennie fram till tolv, fick oxå lite sällskap av mathias, filip och bella. Jädra massa donken snack här. NU måste jag sova, upp tidigt imorgon och jobba öppning. Sen på kvällen blir det party!

Ciao och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0