Jessi på äventyr!

Jajamän, så är det!
Imorgon bär det av till Malmö,
inte bara över dagen, inte
bara för att shoppa lite.
Utan för att träffa familjen
Thoft, Thorsell och speciellt
att få träffa TOVE igen.
Det va tänkt att Vicki skulle
följa med, men nu så har hon
skadat ryggen och kan inte det :/
Men kommer fler tillfällen,
det ska jag se till.

Så nu ska Jessi ha två roliga dagar i Malmö tillsammans med Tove och hennes familj!

See ya !


Får ju inte glömma, GRATTIS ANNA, äntligen om man får säga så!

Kommentarer
Postat av: Jennie

yippie :) och jag kan inte , attans att jag jobbar. får se om jag åker ner på tisdag. Hälsa henne, miss her :)

2008-09-29 @ 10:03:38
URL: http://yenn1e.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0