Jessica är trött!

Jag har insett idag att jag behöver väldigt mycket sömn och det har jag inte fått mycket av de senaste dagarna. När Johanna sa idag att de skulle ta med sig något som betyder mycket för de till skolan och berätta om så va det första jag sa, min kudde, fast egentligen är det inte riktigt sant. Finns rätt många viktigare saker i mitt liv. 

Och nu då lite uppdatering

I fredags så jobbade jag öppning som sagt, sedan blev det party. Bella, jag och Linnéa kom till Arben och festen drog i gång, fullt ös kan jag säga. Vi åkte in till Harry's tidigt och tog oss en drink. Iaf jag och Bella. Sedan blev det shaka loss hela kvällen men många olika trevliga människor. Längesedan jag hade så roligt ute någon gång. Det sista jag och Bella sa till varandra när vi åkte hem va. Det skulle bli en lugn kväll och vi ska jobba imorgon, hur ska detta gå?

Dagen efter, "pigga och glada" jobbade vi som sagt. Rockade loss i dt:n hela långa dagen. Mycket skoj. Avslutade dagen med film.

Idag har jag SOVIT, riktigt skönt. Sedan blev det en promenad med Anna och vi hamnade på Mc d. Kvällen bjöd på film hemma hos Astrit, två filmer och massa prat om bland annat fredagen. En trevlig kväll att avsluta helgen på.

Imorgon är en ny dag, nya möjligheter som sagt ;)
Ett tagsedan man hörde från Johannes nu. See ya !

Kommentarer
Postat av: Jennie

neej, man hör ju knappt av den grabben.. men han har ju en del att göra, skolpöjken :P

man får helt enkelt vänja sig vid det...

2008-09-22 @ 12:41:23
URL: http://yenn1e.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0