Lat och nyttig

Jahapp gott folk, då har Jessica lyckats tränga
bort sin lathet och haft en nyttig dag där hon bland
annat städade, färgade håret, övningskörde, jobbade
promenerade m.m. Däremot tog latheten över mig
igår igen och jag låg hemma halv dagen, dock gjorde
jag min kära syster lite glad , wiie. Kvällen bestod av
två filmer en bra och en seg med Vicki picki. Tänka sig!

Idag är man uppe med tuppen som Linnéa hade sagt.
Däremot består denna dagen av jobb , 11-21. Ingen rolig tid!
Ha det fint mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha så sant så ;) det hade jag faktiskt sagt. kul att jag använde det uttrycket senast igår :P

2008-09-18 @ 12:03:40
Postat av: Jennie

öööj, det brukar jag också säga !

2008-09-18 @ 16:50:00
URL: http://yenn1e.bloggagrats.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0