Lillasyster har blivit stor

Ja må hon leva, ja må hon leva. bla bla bla.

Så sjöng jag kl 10.00 imorgon för min kära
syster. Dock hann jag redan säga grattis till
henne kl 02.00 i går kväll när vi hämtade
3 spralliga och glada tjejer på balders.
Pappa och jag satte oss i bilen för att hämta
de och jag märker redan att syster har
blivit stor, va inte längesedan jag var där och
hade skoj med vänner och träffade nya människor.

Innan vi bar oss av dig så lekte jag lite
med min kära vän Linnéa, vi var på donken
och sen efter att köpt godis, åkte vi hem till
mig och tittade på film. Det blev en hel del
kristet snack, pga film valet. ;)

Nu ska man göra sig klar för släkt och vänner!
Ha det bäst !

Och slutligen, grattis Mathias på 19årsdagen,
den härliga mellan åldern som sagt  ! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0