Priset för världens klantigaste!

Hej gott folk!

Idag så har jag fortsatt mitt stora fikaliv med att först äta mat på Briggen med Linnéa. Sedan kom Astrit och fikade med oss. Skoj att träffa grabben nu när han varit iväg i några veckor och är precis hemkommen. Vi har lite att ta igen du. :) Sedan begav man sig till jobbet. Segt, men självklart får jag nog tyvärr priset som världens klantigaste. Dock skrattade Bella rätt mycket åt mig får jag lov att säga. Fast jag är rätt liten och kanske inte så stark så brukar jag kunna klara av att fylla på glassen och shaken utan att spilla så värst mycket. Idag var det en helt motsatt dag. Jag hälde typ halva glassmixen över mig. Kall, kladdig och luktar inte hallon precis. Så resten av kvällen hade jag glassmix i hår och halva ansiktet. Såg ut som jag hade tagit förmycket hårspray i halva håret. Jippiyeeah! Roligt va det iaf, en annorlunda känsla :P.  När man slutade träffade man Linnéa och Jennie och åt lite med de, sedan kom Arben och Astrit. Fick sig några skrattattacker, hoppas att det inte händer en olycka i natt. hahaha.

Tack och hej leverpastej! 

Kommentarer
Postat av: Jennie

hahahaha, nej det hoppas jag verkligen inte att det gjorde inatt. om man ska förtro sig på detta rykte x) haha.

2008-09-09 @ 10:00:03
URL: http://yenn1e.bloggagratis.se
Postat av: astrit

joo du, tror nog att det hände ngt under kvällen :P

2008-09-09 @ 13:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0