Rädd eller vadå?!

Idag fick jag äntligen sova en stund,
sedan försökte jag och Linnéa oss på
det här med att prata i mic, slutade med
skratt och att inse att vi inte borde hålla på
med sådant. Efter en stund kom min kära
Jennie på besök, skönt att få prata med dig!
Vi åt lite och sedan begav jag mig till
donken, rätt rolig dag där idag. Inte för
jag vet något speciellt som hände eller så, men iaf!
När jag väl hade slutat och skulle gå ut till
min kära cykel så trodde jag inte mina ögon.
Den va borta och jag vet att jag ställde den där
och låste den! Det gick runt massa tankar, och i
samma sekund ringde Vicki. Hon frågade vad jag
gjorde och jag sa att jag inte hittade min cykel.
Hon, Jennie och Linnéa hade precis varit på
bio och va på väg hem så de sa att de skulle
hämta mig. Jag vänta lite, sen börjar det tuta från
andra hållet och det kommer en bil, men en cykel på.
De jädra nissarna stod och gömde sig och hade redan
tagit min cykel. Fatta chock jag fick, och de fick sig ett gott skratt!

Nu ska jag se Oth, får se om jag vet vad som händer, spännande!

Kommentarer
Postat av: Astrit

Haha, visste du?

2008-09-16 @ 12:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0