Septemberbarn !

Den 4:e september fyllde Anna 18 år, grattis gumman.
Igår, 5:e september fyllde Elin 16 år
och Karin 17 år, grattis tjejer!
Den 7:e september fyller syster 16 år.
Mathias och Gullvig fyller oxå om jag inte mins fel ;)
Snart fyller oxå Jennie, Cici och
Anna S år, många att gratulera!

Igår grattade jag och 15 andra tjejer Anna Kördel!
Det blev en hel lyckad kväll med lekar och drinkar.
Kan ju inte bli annat när man hamnar med rätt
människor. Pigga och glada åkte vi till Harrys.
Träffade fler pigga och glada människor där oxå!
Blev en lång och rolig kväll som bjöd på mycket !
Slutade med att Hanna, Martina, Jennie och Jag
åkte hem med Bazze och Johan. Galet helt enkelt!  :)

Vi ringde varandra iaf Hanna , jag ska hålla dig underrätta ;)

Tack alla för en mycket rolig kväll, tack Anna för en ROLIG fest!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jaa det var en helt sjukt rolig kväll :D den bästa på länge måste jag nog säga!:)

2008-09-06 @ 15:43:29
URL: http://yenn1e.bloggagratis.se
Postat av: Hanna

Det är bäst för dig att du gör det, jag hade glömt att vi snackade om det inatt, men bra att du påminde mig! :)

2008-09-06 @ 17:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0