Solstråle nr 1

Jaha, då har jag tagit mig igenom en spökrunda till.
Blev att Hanna, Matilda, Astrit, Linnéa och jag besökte
Ljusaryd ännu en gång. Hanna och jag är galna, fast
väldigt duktiga på att skrämma upp varandra kan man ju säga.

Igår började dagen med körlektion och sedan fortsatte
den med jobb. Rätt skojig jobb dag, arbetskamraterna
gör det hela! Hade redan tänkt att jag inte skulle göra något
speciellt denna dag, men efter några sms så blev det
en liten förfest hemma hos mig, Linnéa och jag satt i
mitt yttepytte lilla rum och lyssnade på musik. Sedan
kom Astrit, Arben och Shippe och höll oss sällskap.
Mamma klagade på oss så vi åkte in emot staden rätt
tidigt. När jag väl hade kommit in i bilen, Arben trodde han
va rolig genom att köra fram lite, sen backa lite så jag inte
kunde hoppa in i bilen. Vet en som gapskrattade iaf, fy på
dig Linnéa. haha, åkte vi in till staden. Linnéa och jag
lämnade killarna och träffade Anna och Becca för sedan
fortsätta förfesten hos Johan. Anna fick ett helt glas
över sig av Bazze, rätt skoj ändå. haha. När vi kände oss
redo för Harry´s bar det av dit. En rolig kväll där inne, träffade
Jennie och Vicki oxå. Slutade kvällen med Bönan och en
 Hanna Lood, som körde en SMOCKAD bil hem.

Idag har det blivit en lång fika med min solstråle nr 1, nämligen
Anna. Mycket snack om allt möjligt som vanligt ! Tack tack. Ikväll
blir det lite av drogen OTH och sedan sova, är man trött så är man!

Lycka till nu tjejer, Martina, Ella, Matilda & Hanna. Kommer sakna er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0