Spökjakt!

Klockan är mycket och jag borde ligga i sängen.
Men måste ändå berätta om dagens händelser.
Dagen började seg och riktigt tråkig. Det jag gjorde
typ mellan 12-18 var att titta på min drog OTH och
skala potatis ungefär. Sedan började jag jobba och
det va mycket trevligt. Rätt jobbarkompisar gör det
hela mycket roligare. Tyvärr så slutade både Bella
och Jenna tidigt, men det va trevligt iaf.

Kvällen forstatte sedan med att man fick göra 5 glassar till tjejerna
som var hemma hos Matilda. Jag och Vicki åkte dit,
spelade guitarhero och hade roligt med girlsen.

Hanna och jag har rätt mycket skit för oss och helt
plötsligt satt vi utanför Hannas hus och väntade på
Johan och Bazze, för att åka till Ljusaryd på spökjakt.
Spännande tänkte vi, men blev inte jätteläskigt när
det kom tre bilar till som hängde på. Efter gått runt
där en stund åkte vi hem, en stund blev till halv tre.
Nu måste jag sova, nya äventyr imorgon, ellerhur Hanna? ;)

Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0