Stammis på sitt eget jobb!

Jahaaoo , började man dagen med att övningsköra, gick inte jättebra kan jag ju inte säga. Den dag jag får körkort är det kors i taket nästan. haha. Efter det så besökte jag min älskade mormor och morfar. Trevligt va det, längesedan nu. Dagen har annars tyvärr bestått av jobbjobbjobb. Så brukar Jessicas vardag se ut tyvärr. Fick en liten trevligare rast iaf. Astrit och Johannes höll mig sällskap och Vicki oxå i mellanåt. När man slutade kom Jennie och vi satt där och åt. Efter det kom Astrit och Arben också och vi väntade tills Vicki slutade. Trevlig kväll mina vänner! Astrit, din lilla jävel. Jag är serieberoende och vill INTE veta vad som händer innan jag sett det :P Du är för rolig!

Tack & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0