Syster

Min syster är helt klart bäst. Vi träffas inte så ofta nu förtiden.
När vi väl gör det så har hon sina stunder då hon mobbas
men ändå är helt klart underbar. Som igår sa hon att hon
skulle ta med sig ett kort på mig och berätta om mig för sin
klass, spännande. Den lilla råttan sa att hennes inledning lyder:

"Jag har valt att berätta om min syster och hon är en jag är
stolt över och ser upp till fast hon är så liten, hahaha"


Har jag sagt att hon är underbart jävlig?

Nu ska jag soova, för dagens träningspass tog musten ur mig.
Eller vad säger du Linnéa ?

Kommentarer
Postat av: Jennie

mjaa, hon klagade visst också lite på träningsvärk ;)

2008-09-23 @ 11:38:06
URL: http://yenn1e.bloggagratis.se
Postat av: astrit

Stora saker kommer i små förpackningar :)

2008-09-23 @ 11:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0