Att ha tråkigt på det tråkiga jobbet är det tråkigaste jag vet !

Överskriften säger sig självt.
Thinh sa; " Det blir mer folk i Mars"
Blev de det? Nej.
Thinh sa; " Det blir mer folk efter
påsken"
Blev det de? Nej, nästan mindre än
innan. Inget folk för det är dåliga tider
och för att vädret är så fult, regn regn.

Klagat en del för Linnéa att jag har tråkigt
på jobbet och jag gör nada.
Igår, när man dessutom fick jobba 3 timmar
för länge, träffade jag Linnéa på Oslo City.
Då fick jag världens GULLIGASTE present
av henne. Två tidningar, choklad och en gris
(nyckelring). Bara för jag går runt och säger
gris hela tiden. Underbara Jenta !

Idag har det varit yttepytte mer folk.
Forsatt en tråkig dag på jobbet.
Bättre lycka imorgon !

Snart kommer la familja ! :)
Ajööken !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0