God kväll gott folk !

Nu är det en vecka sedan jag festade med
Jennie här i Oslo, en vecka sedan ca. som
Linnéa blev dålig och jag skrattade så jag
grät åt hennes ätande och den olägliga killen
som kom fram till oss .

Nu är det ca en vecka kvar tills Linnéas familj
kommer och ca två tills min gör det ! Lovely!
Två härliga veckor framöver, med familjer !
Sen är ju påsken oxå runt hörnet.
Ännu bättre att t.o.m jag får vara ledig...

Ikväll blir det lite smått fest med Rebecca och
hennes vänner. Trevligt värre alltså!
Nu ska jag äta nudlar och dricka mitt kaffé.
Ajöken lilla fröken !?


Snart, snart, snart sommar ! :)


Kommentarer
Postat av: Becca

Längtar, längtar och längtar ännu mer :D kommer bli en ännu bättre sommar i år!!

2009-04-05 @ 01:04:58
Postat av: Frida

oh, denna finfina bild på brudarna :) bo hemma i sommar eller ge dig iväg på ett nytt äventyr?

2009-04-05 @ 10:19:38
URL: http://johnssonfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0