Sol, sol, sol, glädje!

Imåndags funkade inte vårt modem.
Igår la jag pengar på ett internetcafé.
Idag ringde jag hyresvärden IGEN,
ute på en solig tur i Oslo och när man
kommer hem, då är internet fixat.
Tack Alex! Äntligen gör du något oväntat
som att hjälpa oss! Min kväll räddad. hihi.

Som sagt, jag har lyckats pricka in en
underbar vecka att vara "ledig" på.
Solen skiner och jag har varit inne
i alla affärer som går att gå in i här.
Nästan iaf! Idag har jag dessutom
terrat min mamma några fåtal gånger!

Hoppas att ni inte läser detta ( eller jo )
men då ska det vara när solen gått
i moln. För fy vad mycket gladare man blir
utav denna vackra och sköna soool!

Ajööken

Kommentarer
Postat av: Frida

skönt att höra att ni också har de fint! :) här är det super väder!



hoppas internet håller sig ett tag nu :)

2009-04-23 @ 18:08:43
URL: http://johnssonfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0